kri100f, zadzwoń do nich, to Polacy z wielkopolski
[O2] Szukam kogoś kto zakoduje licznik
Zwiń
X
-
namo
-
nie nakręciłem się ino zaplanowałem, że to założę bo prostszego moda to chyba nie ma...
ale nie mogę namierzyć licznika w rosządnych piniendzach :szeroki_usmiech , znaczy do 500 PLN...
Przydało by to się, bo zaraz się może jakiś Columbus przybłąka, a to Bluetooth i takie tam.
Jakby komuś wpadł w ręce to chętnie odkupię.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Dzisiaj zamontowałem sobie maxi-dota kupionego za pośrednictwem użytkownika misiek^wro. Poszczęściło mi się, bo miałem PIN zarówno od starego licznika, jak i od nowego. Dzięki temu z zamianą liczników i zakodowaniem immobilizerów uporałem się we własnym zakresie. Mam jednak pewiem problem: po wymianie liczników cały czas świeci się kontrolka wspomaganie kierownicy, a wspomaganie nie działa (kierownica obraca się bardzo ciężko). Stan taki utrzymuje się mimo przejechania ok. 30 km. Czy po zamianie liczników należy przeprowadzić adaptację czujnika G85 i ustawić "steering limit stop", czy też przyczyny należy upatrywać gdzie indziej?
Komentarz
-
-
Odpowiadając:
1. Najpierw zrobiłem autoscan wszystkich sterowników i ich kodowania, a także spisałem wartość kanałów adaptacyjnych w starym liczniku. U mnie było to:
2: 0
3: 100
9: 10288
30: 128
35: 0
38: 1
39: 1
40: 138
41: 295
42: 150
43: 300
44: 744
45: 2
47: 223
48: 82
49: 744
2. Następnie odłączyłem akumulator i wymieniłem liczniki, opierając się na bogato ilustrowanym poradniku pt. "Ausbau Kombiinstrument" z octavia-forum.de.
3. Podłączyłem akumulator i postępowałem kolejno wg poradników Ross-Techa pt. "Immobilizer_IV_Immobilizer_Swapping_(Instrument_C luster)" i "Immobilizer_IV_Key_Matching". Przy podawaniu ilości kluczyków należy najpierw zapisać "0", a dopiero potem ich właściwą ilość.
4. Wpisałem właściwe kodowanie liczników i ustawiłem z powrotem właściwe wartości w kanałach adaptacyjnych.
5. Wpisałem PIN do radia.
6. No i przeprowadziłem na koniec adaptację czujników G85 oraz "steering limit sensor".
To tak w skrócie. Wszystko działa. Ale jeśli nie masz jeszcze kabla, to nie wiem czy nie lepiej wykonać tą zamianę w ASO, biorąc pod uwagę, że na pewno spędzisz nad tym więcej niż godzinę.
Co ciekawe, immobilizer nadal pokazuje mi jakiś błąd:
3(0x0003):6E Control module Defect Lamp OFF
ale tym się akurat na razie nie przejmuję, bo wszystko działa tak jak powinno, a po włożeniu niezakodowanego kluczyka do stacyjki wyświetla się napis "Immobilizer active".
Komentarz
-
-
LeszekK, tak. Po poprawnym zakodowaniu nowego licznika ( czyli także immo wewnątrz niego ) jego nowym pinem będzie ten, który był w starym liczniku i który cały czas siedzi też w sterowniku silnika ( oba piny muszą się zgadzać ). Jest to też ten sam pin który jest "pod zdrapką" na plastikowej zawieszce przy dodatkowym kluczyku ( jeśli takowa była, bo chyba od 2008 przestali dawać tam pin ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Chciałbym się również pochwalić dzisiejszym sukcesem. U mnie też MaxiDot na pokładzie
Co więcej, miałem licznik o numerach 1Z0 920 803 B a założyłem te z nowszym softem czyli 1Z0 920 843 F i wszystko dało się bez problemu zakodować. Pojechałem do takiego serwisu, gdzie mogłem stać przy człowieku, który to wszystko robił. Jakby kto był zainteresowany to podam namiary na priv.
W związku z tym, że nowszy jest soft, to jest też coś takiego jak temperatura oleju.
:diabelski_usmiech
Wreszcie coś tam widać między zegarami 8)Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Gratulacje
Enriquez, czyli cała teoria, o konieczności kupowania licznika pod dany rok modelowy, idzie się paść :wink:
BWT. Wymieniasz olej zgodnie z QG0, QG1 czy QG2?Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezChciałbym się również pochwalić dzisiejszym sukcesem. U mnie też MaxiDot na pokładzie
Co więcej, miałem licznik o numerach 1Z0 920 803 B a założyłem te z nowszym softem czyli 1Z0 920 843 F i wszystko dało się bez problemu zakodować. Pojechałem do takiego serwisu, gdzie mogłem stać przy człowieku, który to wszystko robił. Jakby kto był zainteresowany to podam namiary na priv.
W związku z tym, że nowszy jest soft, to jest też coś takiego jak temperatura oleju.
Wreszcie coś tam widać między zegarami 8)
Ciekawe czy da się podmienić soft na nowszy np już z polskimi opisami???
Pytanko - czy podczas wymiany wyzerowało Ci kodowanie modułu ABS?
Komentarz
-
-
TomaszW,
Niestety sam VCDS nie wystarczy. Trzeba się udać do ASO.
kowaltom99,
Nie narzekaj. Deo miał u siebie G ale tez mu nie poszło, więc wcale nie jest powiedziane ze każdy się da zamienić z każdym. U mnie jest co prawda temperatura oleju, ale nie ma tempomatu. Cieszę się w ogóle ze się udało.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz